CE ESTE EXTERNALIZAREA IT

Prin externalizare IT, firmele IT pot prelua in intregime departamenul IT din companii sau doar o parte din responsabilitatile IT, precum mentenanta IT, administrarea infrastructurii IT, suportul IT pentru utilizatori si echipamente, monitorizarea serverelor sau asigurarea securitatii datelor. Companiile aleg sa externalizeze serviciile IT din motive diferite, de la reducerea costurilor asociate IT-ului, eliminarea intreruperilor IT si cresterea productivitatii, pana la accesarea unor cunostinte extinse, detinute de o firma IT specializata.

Avantajele externalizarii IT catre o companie specializata:

Pentru companiile pana in 50 de angajati, un departament IT intern este foarte rar justificat. Costurile cu salariul, cunostintele limitate, concediile sunt toti factori care incurajeaza externalizarea administrarii retelei de calculatoare catre o companie de outsourcing IT.

Avantajele si dezavantajele unui angajat IT intern

Iata ce avantaje obtii cand mergi pe varianta unui administrator IT intern:

► Disponibilitate permanenta la sediu

Dezavantajele la care te poti astepta in aceasta varianta:

► Costuri salariale mari ► Retea IT expusa riscurilor datorita cunostintelor IT limitate (comparativ cu o echipa de specialisti) ► Indisponibilitate in cazurile concediilor de odihna sau medicale

Avantajele si dezavantajele unui abonament de mentenanta lunar / externalizarii IT:

Avantajele lucrului cu o companie de outsourcing IT sunt urmatoarele:

► Suport IT 24/7/365 - fara concedii, fara sarbatori ► Cunostinte IT ridicate - fiecare membru al echipei Remote IT este specializat pe un segment diferit pentru a acoperi un spectru cat mai larg din domeniu ► Costuri scazute cu abonamentul lunar IT

Exista, insa, si dezavantajul evident

► Timpul de raspuns este mai crescut decat in cazul unui angajat intern. Abonamentul IT standard include un Service Level Agreement (SLA) de 1h in cazul interventiilor remote si 4h in cazul interventiilor la sediul clientului (on-site).

Beneficiile externalizării IT

Suport IT 24/7

Trimiti cererile IT prin sisteme IT moderne si primesti suport IT rapid de la specialisti. Beneficiezi de interventii IT la sediul companiei tale si ai garantia rezolvarii in timp garantat, prin SLA agreat contractual.

 

Optimizarea costurilor IT si performanta crescuta Atunci cand decizi sa externalizezi, obtii imediat resursele IT de care ai nevoie. Externalizarea IT inseamna costuri eficiente, prin alocarea exacta a competentelor specifice pentru diferite operatiuni.

 

Rezultate mai bune pentru afacerea ta 14% este cresterea medie a cifrei de afaceri a clientilor nostri. Focusul lor este dedicat in aria de competenta proprie, nu sunt intrerupti si nu irosesc timp si bani cu gestionarea problemelor IT.

 

Disponibilitatea infrastructurii IT si monitorizare permanenta Ai 99% disponibilitate a infrastructurii IT, prin monitorizare continua si interventii proactive pentru sistemele sau serverele critice.

 

Securitatea datelor Competente extinse in implementarea solutiilor de securitate, datorita parteneriatelor strategice si a certificarilor detinute. Asiguram protectia datelor, prin solutii eficiente de back-up.

 

Ce include un abonament lunar de mentenanta IT pentru Bucuresti?

Abonamentul standard pentru o companie cu pana in 50 de angajati are urmatoarele caracteristici:

► Valoarea abonamentului - la inceputul colaborarii se stabileste valoarea fixa a abonamentului in functie de multi factori: numarul de statii, numarul de servere, numarul de sedii si pozitia acestora in Bucuresti, timpul maxim de raspuns etc.

  Servicii IT incluse in abonament:

► Interventii de la distanta si la sediul clientului pentru rezolvarea problemelor IT dupa aparitia acestora
► Consiliere IT pentru business continuity si disaster recovery (backup date, gazduire mailuri in cloud, redundanta furnizor internet etc.)
► Asigurare backup de date si mailuri in afara sediului (Google Cloud Sync)
► Consiliere IT pentru migrare in cloud (migrarea mailurilor si fisierelor companiei in Google Drive, Microsoft One Drive sau Dropbox)
► Audit IT - analiza problemelor IT existente si a riscurilor potentiale precum si propunerea de masuri pentru indepartarea sau, respectiv, minimizarea acestora
► Managementul licentelor software
► Patch management - instalarea de update-uri pentru securizarea retelei


CERE OFERTĂ
en_USEnglish
ro_RORomanian en_USEnglish